Thursday, November 4, 2010

JANGAN MENGELAMUN!!!!!!

ok...post untuk kali ini,adalah mengenai mengelamun.Bagi sesiapa yang suka mengelamun, info ni sesuai untuk anda and aku rasa aku temasuk dalam golongan tu..heheh
wokeh,. kita semua sudah sedia maklum yang MENGELAMUN ni memang suatu hal yang cukup indah.Menurut hasil kajian yang diterbitkan dalam Association for Psychological Science, mereka yang terlalu kerap mengelamun berisiko tinggi kehilangan memori.Semakin jauh Fikiran kita mengelamun semakin parah pula hilangnya memori kerana sikap mengelamun ni,membuatkan seseorang berada di alam lain..pergh.alam lain tu, jaga kang jumpa puteri bunian pulak.Ok, bila kita mengelamun kita akan jadi sukar untuk mengingati semula apa yang dijalani sebelum itu.
Korang semua selalu mengelamun time bila..aku kerap mengelamu waktu naik moto..BAHAYA betul..kadang-kadang aku tak sedar yang aku dah lalu satu-satu jalan tu..sedar2 dah sampi dah destinasi.

No comments:

Post a Comment