Monday, May 10, 2010

ayuh kembali kesekolah

ati aku mlm 2 bercampur aduk..semangat nak belaja berkoba-koba tapi bila pandang je belakang...BOOM.....hancur bekecai....
mum: nal bangun dah 6.30 ni.. begitulah ayat pertama yang aku dengar pada 10/5/2010.. so, aku pown bangun la bersiap2...nak g daftar form 6 kul 9..still early...ha..gd morning d dulu....then around kul 8 trus gerak g smkpp nak minta pengesahan.sampai kena cari cikgu shukor plak nak mintaq sain. NAK SAIN.huhuhuh...tetiba jumpa cikgu amnah...so masuk la bilik guru...kena brainwash dulu ngan cikgu2 baru keluar g cari c.shor..then jumpa kat kantin.... bersoal jawan ngan sir kamal,ikgu cik wan and ustaz yus dulu..then kena brain wash again....dengan cikgu shkor....
8.30 a.m
pergh mcm lewat.....balik amik barang trus rush g smkpr..permatang rawa..hahahahha depan caltex highsma ja pown..cis...x sedaq plak...g la bilik persidangan,...aku x nampak pown budak smkpp..perghh...... x pa..yakin boleh zainal.. then diaorang suroh bdk laki yang rambut tepacak or lebih no 4 g potong rambut lak..adeh aku bru potong ja pown...mana ada panjang...
zaaj: cikgu rambut mcm sya x lepas gak ker...ala cikgu ni kalau sikat rapat ok ni...
cikgu: ala mai la..semua potong..x pa rambut baru...
zaaj:adeh.... cikgu potong r..mls kluar...
so, skrang aku mcm budak plkn jer....taklimat ok jer..membantu gak menentuka masa depan...semagat pown makin berkobar2 untuk struggle and do the best....kebayakkan budak2 cina jer....
ZAAJ:u brp a's???
beng: 9 a's
zaaj: y u x g matrix or universiti???
beng:x dapat ma...mau pegi kolej x da duit...
terkedu aku....semua yang aku tanya semuanya boleh dikatakan excelllent student..hurmph....so nantikan post pada ari ke-2...jeng jeng jeng jeng.....

No comments:

Post a Comment