Saturday, March 13, 2010

result spm

ok...reslt dah pown kluar..sebelum ni semua dok kalut tanya bila result nak kluaq..tut tut dah kluaq..cepat sungguh masa berlalu...ok. result aku macam mana ea???
bagi aku rezeki aku takat 2 je..mungkin aku belum bersedia untuk dapat lebih dari 2..x pa aku redha...sblum result orang selalu tanya hang target brp..n aku akan jawab..entah r.. .sebenarnya aku terget 6a...4b. apa yang aku terget...bm(a),bi(a),est(a),mm(a).mt(a),sj(b),pi(a),km(b),fz(b),bio(b),,...ok la..aku rasa time aku buat spm aku tersangat la puas hati..aku rasa aku dah all out for spm..aku study hard 4 spm..and alhamdulillah aku dapat 4a,3b.2c.1d..... so tanpa segan silu aku listkan..hahahhaha...this is wat i got...x da sbb nak malu....toi x abid..hahahh bm(a),bi(a),mm(a),sj(b),pi(a),est(b),fz(c),km(d),bio(c),mmt(b)...ok la kan??kan??kan???tapi sedeh gak r tengok keputusan sc subjek aku...tambah2 kimia...adeh...wak2 dpt result aku p jmpa cikgu2...jumpa ckg km...adeh,,,dia kata zainal wat happend.??sya target a tau kamu...nak wat cam na tchr...x da rezeki...kecewa gila aku dgaq dia ckp mcm 2... pas2 dia advice la aku nak p mana lepas ni...anyway tq teacher..jasamu akan dikenang hingga akhir hayatku...terima ksih la banyak2 pada semua ckgu yang mengajaq aku....tanpa depa aku x layak nak amk spm pown....hahhahaha...tq jugak pada kawan2 yang membantu aku selama ni..yang study skaly ngan aku...dan thnks to all yang mendoakan kejayaan aku...hanya Allah saja yang mampu membalas jasa korng...ha...tq kpd ps seberang jaya...hahah over plak...nantikan post aku yang akan dtg.....tunggu........

No comments:

Post a Comment