Tuesday, January 18, 2011

Golf At MeRbOK

assalamualaikum and very good morning to all.sihat ka hampa semua...wah tahu la tajuk entry ko golf at MerBOK., dah cakap utara ko no..hhahahha..ok2...sejak sampai kat uitm kedah ni,aku dok gak la ushar kowt2,ada senior2 ka dok belasah pukui bola golf(driving).ushar punya ushar tak nampak jugak..hurmph, abang2 PM cakap ada golf dekat uitm merbok ni...tapi tak da orang dok practise pown.so,aku pown decide pergi unit sukan untuk tanya mengenai golf.Actually sebelum ni aku main futsal petang2.SErius time nasib baik memang best,satu petang tu boleh la main 2 hingga 3 game. Tapi mai nasib tak baik tu satu game pown tak dapat main.So,tu yang decide pergi unit sukan,tanya pegawai yang bertugas.at least nanti petang2 boleh la jugak belasah bola golf dekat sebelah kolej aku tu.Port pown memang macam dah dikhaskan untuk golf aja. Aku pown jumapa la pegawai yang bertugas kat unit sukan.Cik Zabani.Dia pown terang dekat aku dengan semangatnya..So,dia cakap sem lepas dia hantar 4 orang utuk KARISMA.Semagat terus aku dengar.Dia cakap petang2 memang akan ada orang turun driving dekat sebelah kolej aku tu..SEMANGAT BRO. Mgu tu jugak aku suruh parents tercinta hantar ion P,ion 8 and ion 9.OK.ion tu bukan yang dalam Chemistry tu ok.ION NI adalah jenis kayu golf..
fuh,apa lagi.bermula la activity aku pada setiap petang.At least boleh jugak improve my game.Mula-mula tu sorang2 ja dok driving,after that ada la senior2 yang dah terer join..Cik bani And Cik nazri(dide lectures) pown join jugak...ok,Enjoyed the pics..







No comments:

Post a Comment