Saturday, February 20, 2010

mencari port 4 fishing

20/2/2010..6.00 p.m
aku terbang bersama motosikal hondaku mencari port untuk memancg..mula2 pikiq nak p bagan then tukar fikiran r..kita p juru....JOM...
sampai juru aku ikot ja signboard yang belambak kat tepi jalan 2 tapi x satu pown yang tulis port memancing...hahah..mana nak ada..pandai btoi la ko zaaj...sampai lusa pown x jumpa....jauh juagak r aku cari tp laut pown x nampak...aku tepikir gak tang mana la pakcik2 and abang2 yang dok kata kat aku yg depa p mengai kat juru ni dok...adei....then..jeng jeng jeng...setelah meredah jalan yang agak menyeramkan



aku telah jumpa satu benda yang memberikan aku harapan..jeng jeng jeng....a boat...

tapi....boat je..lautnya x da pown....then after 5 minit jumpa la....urm ok gak r port 2...dimuara..or kuala....apa2 ja la...then wak2 nak balik tenampak pak cik ni bwa joran..apa g kejaq r....haram punya laju dia bawak moto...x pa mengai punya pasai ikot ja la dia.....nsb baik x sempat snap gamba pak cik 2 klu x famous dia...hahah..ikot punya ikot punya ikot tiba2 sampai kat satu jalan ni..pergh..satu macm ja...dah nak dekat maghrib...ah.bedal ja la...

then pak cik 2 hilang di satu selekoh...pak cik o...pak cik, jgn wat pasai...x pa kita g ushar...di sebalik selekoh 2...aku tersenyum gumbira.hahahaha...y????


thats y...yea port baru...nantikan kemunculan zaaj and the geng............

No comments:

Post a Comment