Thursday, April 21, 2011

21/04/2011

Assalamualaikum semua.Sihat ka semua??? Harap-harap semua sihat la no. Hari ni bermulalah exam untuk subjeck pertama ku iaitu mat 123( foundation of geometry),. Subjeck ni ok la.Nak kena imagine banyak gila...hahhaha..so, about exam tadi. Paper start pukul 9 pukul 8.50 aku dah terpacak dah kat dewan. Dari luar dewan dah rasa dah kesejukan dari dalam dewan 2..pergh...So, sharp 9.00 a.m dengan lafaz bismillah dan doa exam bermula. question ok la.3 jam masa diperuntukkan pergh rasa mcm lama tapi x cukop ow. Habis ja exam aku beralih ja belakang aku tengok kawan2 aku yang tak bawak sweater mengeletar dah. hahaha.kesian pown ada,. macam mana la depa focus waktu jawab exam tadi...Habis ja exam balik ke bilik kita relax dulu. Qailullah dulu. Lepas zohor ingat nak study tapi terlajak plak aku punya qailullah. So, start lepas asar ja la. Petang 2 nak main badminton tak tempah court. Nak mai golf, club dah hantar balik umah..Nak main weight x da mood..last2 layan maharaja lawak...Serious lawak gila... huhuhuhhu...Aku pown x tahu nak cita apa lagi dah.. Until then...salam...............

No comments:

Post a Comment